25/02/15

   Pewnie każdy z Was słyszał już teksty "Warto mieć pasję", "Trzeba ją szlifować". 

 Właśnie do tego posta zainspirowała mnie moja najdroższa i najlepsza nauczycielka plastyki i muzyki, Pani Kasia, która jest teraz bardzo chora i życzę Jej jak najszybszego 
powrotu do zdrowia. Jest wspaniałą, kreatywną i artystyczną duszą, dlatego też dobrze się rozumiemy. Myśli dokładnie jak ja, że nie wystarczy jedno zdjęcie, nie wystarczy 100 zdjęć aby dowieść czy są dobre, trzeba przez długi okres czasu narobić milion zdjęć, aby wybrać najlepsze.

 Tak, jestem na siebie bardzo surowa i wredna pod tym względem, nie ważne, że mam tysiące zdjęć na komputerze i dalej ludzie się dziwią mi "Po co ci tyle?", "Czemu ich nie usuniesz?", "Skoro masz tak dużo to starczy ci na wiele lat, aby dodawać zdjęcia.".
  Otóż, faktycznie mają 100 % racji, ale czy muzyk, komponuje tylko jedną piosenkę? Czy poeta, jak                                         napisze jeden wiersz, to na tym się kończy?

                                                            Odpowiem szczerze, 

     "Tak, potrzebuję tyle zdjęć", "Nie usunę, ponieważ mam wiele wspomnień z każdym najmniejszym zdjęciem", "Teoretycznie, to tak, ale z pośród tylu zdjęć, nie ma opcji abym wybrała, takie, które będzie wg mnie na tyle dobre aby je gdzieś dodać, bo chce robić wiele nowych, lepszych zdjęć i wtedy szukać dalej tego jedynego, albo kilka najlepszych, aby ukazać magię chwili". 

        To się nazywa MOTYWACJA, każdy powinien mieć to w sobie i tego się trzymać. 
  Jeśli macie pasję to naprawdę dążcie do perfekcji we wszystkim. 
  Pasje wyrażają Nas, trzeba je pielęgnować, tak jak np. kwiatki, jeśli nie będą dostawać odpowiedniej ilości wody i światła to uschną. 
  Czasami właśnie takie "szare myszki", potrafią wryć się w czyjąś pamięć i dojść w życiu do wielu sukcesów.
  Życie zawsze zapamięta takie artystyczne dusze, wg słów Pani Kasi.

     Droga Pani Kasiu, życzę powrotu do zdrowia, dziękuję za wspaniałą MOTYWACJĘ, a także inpiracje i kilka miłych i pamiętnych słów, dziękuję także, za te wspaniałe trzy lata, które razem przeszłyśmy. Wspaniale, że są na świecie takie "artystyczne dusze". 
     A jeśli takie również "artystyczne dusze" czytają ten post, to rada dla Was, nie skrywajcie się.




















18 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze opisałaś to czym jest pasja u mnie był podobny post tylko o Zainteresowaniach :) Lecz ja nie mam 100 zdjęć na komputerze tylko jakieś 10000 i u mnie przyjaciółki/przyjaciele mówią to samo :D ,,Po co ci tyle zdjęć?!" ,,To tylko zaśmieca komputer" Lecz ja się z tym nie zgadzam.Bo w każdym 1 zdjęciu jest milion wspomnień , do których trzeba wracać :) A co do bloga to mi bardzo się podoba ten styl ,,szary" Oraz twoja jakość zdjęć jest... CUDNA zbieram na lustrzankę ale ja nie umiem zbierać a niedługo są urodziny więc może coś dostane :D
    Obserwuje , liczę na to samo
    Zapraszam : nananseq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam na kompie tysiące tych zdjęć, ale to prawda nie usunę. Zajrzę na bloga. :)

      Usuń
  2. WIĘCEJ TAKICH POSTÓW ! wspaniały post :D + obserwuje :D
    zapraszam do mnie http://arekbudkiewiczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ukrywam, że tekst ten przeczytałam z kluchą w gardle. Czuję się wyróżniona Twymi słowy i niezwykle wzruszona. Obiecałam napisać swój komentarz, ale cóż tu pisać? nic dodać , nic ująć. Sama jestem grafomanką i jak coś chcę napisać , to dopada mnie słowotok. Jedna z moich ulubionych sentencji z żartobliwej piosenki satyrycznej są słowa " bo czasem człowiek musi, inaczej się udusi". Nie duś nic w sobie , Moniko, podziel się z innymi. Pięknie pointujesz dostrzeżone zdarzenia , masz niezwykły dar zamknięcia tego,co widzisz w fotografii. Dostrzegasz piękno i potrafisz je ukazać na wiele sposobów. Jestem Twoją fanką i będę tu do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam gorąco -pani od muzyki i plastyki- Katarzyna Głuska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Kasiu, dziękuję za tak wielkie i cudowne słowa uznania. Takie słowa takiej pełnej wiary we mnie, motywują mnie do dalszej pracy. Nie powiem, że się wzruszyłam, nawet bardzo Pani słowami, gdyż jestem wrażliwa, no jak zwykle :). To chce bardzo podziękować za tak ogromnie miłe słowa i dobrze wiedzieć, że została Pani fanką moich prac. Dziękuję.

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia !
    zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://victoriablog63.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post i świetne zdjęcia :) Zgadzam się z Tobą :) Trzeba mieć pasję i trzeba mieć motywację :) Pasja pozwala nam się oderwać, zrelaksować, uspokoić ... :) A motywacja daje nam dalszej siły na rozwijanie swojej pasji :)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z tym zgadzam, na pewno zajrzę ;)

      Usuń
  6. Świetny post! Masz w 100% rację co tu napisałaś i sama się z tobą zgadzam :) Śliczne zdjęcia :) P.S sama mam ogromnie dużo zdjęć :)

    Świetny blog :)


    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :) http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/02/moja-kolekcja-pomadek-nowosc.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej "fotomanki" trzymają się razem, dziękuję i zajrzę na bloga.

      Usuń
  7. Masz rację - no i super nauczycielkę! - trzeba mieć w życiu pasje. Należy ją pielęgnować, być jej wiernym :) Też uwielbiam robić zdjęcia! Życzę powrotu do zdrowia Twojej Pani Kasi:)
    Ładne fotki, pomysłowe i pewne emocji :)
    odkrywajzalicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fotografia to świetna pasja i pamiątka na całe życie <3

    OdpowiedzUsuń