14/02/15

                                                                   Walę Tynki.

  Jeśli też należysz do osób, które nie przepadają za pewnym świętem na literę "W", to witam 
to witam w moim świecie, nie będę pisać, coś typu "Nie martwcie się", "Jeszcze znajdziecie swoją połówkę" wręcz przeciwnie, oto w punktach napiszę kilka faktów.
 Niestety to święto Nas nie ominie, trzeba je przeżyć z godnością, zaczynamy!

  1. Najlepiej w ten dzień wylać się na wszystko i spać do najpóźniejszej godziny.


  2. Dać mamie walentynkę (dałam, taka kochana córcia xD).


  3. Żyć myślą, że jutro będzie 15 luty "Dzień Singla".


  4. Zrobić sobie seans i oglądać komedie albo dramaty, jedząc same tłuste rzeczy, popijając czymś gazowanym, albo pojechać do kina na "50 twarzy Greya" (była dziś premiera, miałam jechać, no, ale nie mam 17 lat ;c).


  5. Zaprosić na noc przyjaciółkę i z nią się dołować, ewentualnie skype jak w moim przypadku.


  6. Zrobić coś kreatywnego np. namalować obraz, upiec ciasto, napisać wiersz.


  7. Przeczytać książkę.

  8. Zrobić coś dla siebie odprężającego np. kąpiel.


  9. Kiedy już została godzina do 15 lutego, posłuchaj muzyki relaksacyjnej.

                https://www.youtube.com/watch?v=Pra9NlaKwNg

 10. Jesteś singielką, ciesz się tym, jesteś samowystarczalna:)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe pomysły na spędzenie walentynek :D
    I kochana córcia z Ciebie - mama na pewno strasznie się cieszyła z Walentynki od Ciebie - uroczy gest :)


    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super. Od zawsze ten dzień jest dla mnie wielkim koszmarem, bo ludzie chodzą tacy nieszczęśliwi i wszystko zawsze spływało na mnie, od jakiegoś czasu mam je gdzieś i tak mi najlepiej :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie obchodzę walentynek.:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń