14/02/15

                                                            Liebster Blog Award 
  Zostałam nominowana przez moszovska-blog.blogspot.com do LBA. Dziękuję za nominację.

 

Zaczynamy :)

Dlaczego założyłaś bloga?

A więc, do prowadzenia bloga zawsze mnie ciągnęło. Od dłuższego czasu chciałam sobie założyć bloga, ale po prostu nie wiedziałam tak naprawdę o czym pisać.
W końcu jak moja przyjaciółka, założyła mi stronkę na fb, to zmotywowało mnie, żeby jednak spróbować. Jak narazie nie żałuję:)


Co najbardziej kochasz w ludziach?

Szczerość, szacunek, dobroć. 
Można powiedzieć, że bardziej sobie to cenię niż kocham.


Kochać czy być kochanym?

Jedno i drugie.


Ulubiony film?

Mam kilka ulubionych, ale dzisiaj oglądnęłam "Skazany na bluesa". Świetny film, bardzo mi się podobał. Jeszcze, że opowiada o nałogu narkotykowym wokalisty dżemu. Dżem jest ulubionym zespołem mojej mamy, dlatego też przeżyłam film, dwa razy mocniej. Osobiście też bardzo lubię ten zespół. A film pokazuje jak narkotyki potrafią zniszczyć życie.
 (Kilka słów od lidera zespołu na temat jego nałogu) 

https://www.youtube.com/watch?v=I9TXa4lOg-U

Facebook czy Instagram?
Fb.

Jesteś poważna?

Raczej rzadko bo jestem wesołą i pogodną osobą, ale jednak kiedy trzeba to potrafię być poważna.


Chciałabyś wrócić do beztroskich lat, kiedy byłaś małym dzieckiem?

Czasami, kiedy już mam dość świata to chciałabym wrócić do tamtych lat chociaż na chwilę. 
Kiedy się nie trzeba było niczym martwić, tylko się bawić i cieszyć się dzieciństwem. 
No coś pięknego, ale jednak cieszę się, że jestem w takim wieku, a nie innym.


Zima czy Lato?

Zdecydowanie lato, kocham tą porę roku <3


Co sprawia, że się uśmiechasz?

Robienie zdjęć, spędzanie czasu z rodziną, z przyjaciółmi. Staram sie w małych rzeczach dostrzegać uśmiech i dobro.


Lubisz placki?

Tak lubię:)

Kawa czy herbata?

Herbata. 

Nie nominuję nikogo, ponieważ dopiero zaczynam i nie znam za dużo blogów.



9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;)

    http://malyelemenyzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog! ♥
    Gratuluję nominacji :* http://imercyyou.blogspot.com/?m=1 ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną porą roku również jest lato :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że założyłaś bloga i nie żałujesz - bo to na prawdę super sprawa takie blogowanie :) Zobaczę sobie film, o którym mówisz, wydaje się ciekawy! :)
    Fajne fotki, ja również kocham fotografię :)
    alicjadobry.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Film jest bardzo piękny, polecam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi! Ja uwielbiam takie posty można się dowiedzieć co sądzi o czym inna osoba i właśnie w takich postach ta osoba może wyrazić swoje zdanie ;) Bardzo fajny blog zastaję na długo bardzo długo więc obserwuję ;)


    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/2015/02/school-disco-and-emptiness-in-head.html

    OdpowiedzUsuń