23/05/15

                                                                                                      Doceń.

 Cześć, dzisiaj trochę trudny temat, mianowicie temat samobójców. Czasami zastanawiałam się dlaczego samobójcy tak bardzo pragną odejść z tego świata, 


  bo coś im nie wyszło?  bo popełnili błąd?


 Pewnie dużo osób miało tak, że chcieli sobie odebrać życie. 

Bo faktycznie, ale zdarzają się w naszym życiu takie sytuacje, 
kiedy nie mamy pojęcia co dalej zrobić. Gubimy się. 
Gubimy się w tym wszystkim. 
Czujemy, że powoli brakuje nam sił. Że nie mamy już kogo prosić o pomoc. 
Z jednej strony rozumiem takie osoby, trochę głupio się przyznać, ale sama kiedyś miałam załamanie (jak narazie jedno i mam nadzieję, że ich więcej nie będzie). Trwało one pół roku, ale pozbierałam się i walczę dalej. 


"Szczerze to ja nie rozumiem samobójców, bo, żeby żyć trzeba mieć odwagę,a samobójcy to tchórze, tchórze i narcystyczni egoiści, którzy myślą,że wszystko kręci wokół nich, jak można odebrać sobie najcenniejszy skarb jaki się ma, jak można zrobić sobie to i zrobić to najbliższym ludziom? ja tego nie rozumiem i nie chce tego rozumieć , przecież życie jest po to ,żeby dawać jak najwięcej innym ludziom.”


-Jest to cytat z mojego ulubionego filmu "Sali Samobójców".

Jak najbardziej polecam, jest to film o normalnym chłopaku, który po prostu się pogubił.

 Dlaczego podałam ten cytat, bo sama uważam, że samobójstwo to jest głupota i tchórzostwo, dostaliśmy najpiękniejszy dar "życie" 

i trzeba je przeżyć, sztuką właśnie jest to aby przeżyć to życie.
Ponieważ życie jest ciężkie, ale jest przy tym piękne.

 Pamiętajcie. Do wszystkich, zanim podejmiecie pochopną decyzję, zastanówcie się jeszcze 1000 razy czy warto? 

Czy warto krzywdzić tych, których kochacie?
Czy na pewno chcecie aby rodzina i przyjaciele przeżywali piekło?
 Uwierzcie mi docenicie to co macie, warto poczekać. A jeśli z dnia na dzień, z godziny na godzinę, z minuty na minutę popełnicie ten błąd może być już za późno.





                                           














































                                                                           (mod. Brajan, Olimpia, Agnieszka, Weronika, Wojtek, Monia)


7 komentarzy:

  1. Ale świetne zdjęcia! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem w stanie skomentować. Zbyt bolesne , zbyt świeże, zbyt osobiste. Nie ma nic bardziej bolesnego , niż ból duszy. W takich chwilach kołem ratunkowym jest ktoś , kto dostrzeże niemy, lecz jakże przeraźliwy krzyk .Osoby, które są bliskimi samobójców do końca życia zadają sobie pytanie "Jak można było być tak ślepym i głuchym?!"

    OdpowiedzUsuń