16/06/15

Hej zostałam nominowana do LBA przez @http://drvska.blogspot.com/

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

o No to lecimy, o to pytania, które otrzymałam:


1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?


Nie jestem pewna, ale chyba już odpowiadałam na to pytanie.

Bloga chciałam już założyć od dłuższego czasu, ale po prostu nie miałam odwagi, 
jednak kiedy moja przyjaciółka Jessica potajemnie założyła mi stronkę na fb, na której miałam dodawać zdjęcia, które zrobię, to zmotywowało mnie to tego aby założyć bloga o fotografii. Zresztą zawsze o tym marzyłam.

2. Miałaś jakieś problemy z robieniem zdjęć, pisaniem postów na początku swojej działalności?


Szczerze to właśnie nie miałam problemów z pisaniem postów, ponieważ miałam pełno pomysłów, pełno wizji, weny. Z robieniem zdjęć jak dobrze pamiętam miałam na początku problemy, ale to jak każdy, każdy uczy się na swoich błędach, bo kiedyś trzeba dojść do perfekcji. Nie zamieniłabym fotografii, które stworzyłam, umiejętności, które osiągnęłam za żadne skarby świata,bo sama do tego doszłam.





3. Ulubiony kolor?


Chyba teraz to lubię wszystkie kolory.


4. Ulubiony blog?


Blog mojej przyjaciółki Jessicy na Wattpadzie "Gold fingers".


5. Kim chcesz zostać w przyszłości?


Na to pytanie bym potrzebowała 2/3 tego posta. 


6. Lubisz podróżować?


Kocham <3





7. Ulubiony zespół?


Mam kilka ulubionych zespołów.


8. Ulubiony serial?


Haha "Szkoła", "Szpital", "Ukryta Prawda", "Dzień, który zmienił moje życie". XD


9. Co najbardziej lubisz w wakacjach?


W wakacjach uwielbiam to, że mogę wyjechać, że spotkam się z Jessicą, na którą czekałam 10 miesięcy, że można sobie to tu to tam zarobić, że można odpocząć, odstresować się, imprezować, szaleć, ale z umiarem, spędzać czas z przyjaciółmi, robić co się chce, cieszyć się chwilą, żyć pełnią życia.


10. Na czyj koncert chętnie byś poszła?


(Gdybym mogła)


-Bring me the horizon

-Ich troje
-Rihanna
-Basshunter
-Cher Lloyd
-Kamil Bednarek
-Dżem 
-Arka Noego (nie pytajcie czemu XD)
-Pitbull
-Donatan-Cleo
-Ellie Goulding
-Enrique Iglesias
-Paktofonika
-Justin Bieber
-Marilyn Manson
-South Blunt System
-Selena Gomez
-Letni Chamski Podryw
-Verba
-You Me At Six
-Zbuku
-ZHU
-One Direction
-Lil Wayne
Itd,.



  


Dziękuję za nominacje, nominuje: 


julia-nyga.blogspot.com 

moszovska-blog.blogspot.com
rilseee.blogspot.com
similarose.blogspot.com

Moje pytania do Was:

1)Jakie macie plany na wakacje?
2)Jak Wam minął ten rok szkolny?
3)Co kreatywnego na codzień wnosicie do swojego życia?
4)Co robicie żeby umilić sobie popołudnie?
5)Kogo Wam brakuje?
6)Co byście zrobiły jakbyście się przeniosły do czasów dzieciństwa?
7)Wasza ulubiona nuta na tę chwilę?
8)Czy miewacie dejavu (nie wiem jak się to pisze xd) jeśli tak, jak często?
9)Co sprawia Wam największą radość/
10)Czego nie dostrzegacie w ludziach na pierwszy rzut oka?







2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację. Jednak nie skorzystam, gdyż już kilka razy byłam nominowana ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Bardzo, w sumie to proszę tylko o zaglądanie tutaj czasami :)

    OdpowiedzUsuń