30/04/15

                                                                       Hej,

                        Z góry chciałabym ogromnie przeprosić moich czytelników

                 (o ile wogóle miałam) za przerwę w pisaniu bloga i dodawaniu zdjęć.

                           Dlaczego ostatnimi czasy nie udzielałam się na moim blogu?

                                  Uwierzcie mi odpowiedź jest prosta: -Egzaminy
Pełno nauki, zadań domowych, jakiś projektów na 7.15 do szkoły, zajęcia pozalekcyjne
                                  i jak zwykle potwornie mało czasu na cokolwiek. 

Mniejsza już o to, że wg mnie egzaminy gimnazjalne w żadnym razie nie pokazują naszej wiedzy, to jest po prostu kwestia farta i tej dziwnej punktacji.

 Dlatego spokojnie Drodzy Gimnazjaliści jeśli nie będziecie mieć 90% z egzaminów, świat się nie zawali. 

   Mogłabym się bardziej wgryźć w ten temat, ale nie o tym chciałam pisać. 

 Przed egzaminami również nie wychodziłam na sesje, zdjęć nie robiłam z wielkim bólem serca, 
ale to nie było zależne od mojej osoby, tylko czasu, którego ciągle brakowało. 
 Ale nie chce się tutaj wyżalać, skończyły się egzaminy i nie mam co przeżywać, teraz już będzie inaczej. 
                                                         Ale obiecuję Wam, 

 Teraz się biorę za siebie i postaram się regularnie prowadzić bloga i dodawać nowiutkie zdjęcia ze świeżych sesji. Trochę zaniedbałam tą moją pasję, ale mam pełno pomysłów i wizji, więc na pewno je zrealizuje. 


                                                                   Zaczynamy !











9 komentarzy:

  1. Mi również brakuje czasu na wszystko, wychodzę z domu o 7 wracam o 19...

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, egzaminy polegają głównie na wpasowaniu się w klucz przy zadaniach otwartych, a przy zamkniętych.. no cóż, dużo szczęścia wystarczy ;) teraz życzę już tylko systematyczności w pisaniu :)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń