28/01/15


Hej, chce Wam powiedzieć, że w ten nowy rok, chyba wszystko jest możliwe. Miałam pełno postanowień i czuję się z nimi jak najbardziej dobrze. Nigdy nie wierzyłam w postanowienia, bo się o nich często, gęsto zapomina, ale dzięki silnej woli można dokonać 
wszystko co się chce. 
  Spotkałam się dzisiaj z moim przyjacielem Kubą,wspaniale się dogadujemy i mam szczerą nadzieję, że tak będzie jeszcze długi czas. 
  Jest On przykładem na to, że da się zmienić coś w swoim życiu, trzeba tylko sobie to zaplanować. 
  To nasze życie i my nimi kierujemy, jacy jesteśmy, co w nim robimy. Pozdrawiam Cię :)













2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, może i ja w przyszłym czasie probie jakieś fotki kumplowi, ale to z czasem :D

    Zapraszam też do mnie !
    http://kontrastowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń