Wielki Powrót (nowy rok 2016)

Hej Wam, racja ostatnimi czasy trochę zaniedbałam prowadzenie bloga, jak i robienie zdjęć z czego wcale nie jestem dumna. Szczerze z powodu napiętego i obfitego planu, wiecie zresztą jak każdy nastolatek: szkoła, lekcje, nauka, korepetycje. I tak na dobrą sprawę nie macie nawet chwili oddechu, czasu dla rodziny, przyjaciół, a co dopiero dla samego siebie.Co jest z jednej strony przykre, ale no cóż na pewne rzeczy wpływu nie mamy, bo to jest po prostu życie, każdy ma swoje obowiązki. Nim się obejrzałam a po nowym roku ani śladu, mamy prawie marzec. Ale postanowiłam, że zaplanuje sobie nowy bardziej poukładany plan zajęć. nie do końca za pewnie uda mi się go prowadzić, tak jak chciałabym to robić ponieważ niekiedy nie mamy wpływu na wiecznie uciekający nam czas. Będę raz na tydzień, bądź dwa tygodnie wrzucać nowe ciekawe posty i zdjęcia z najnowszych sesyjek, których ogromnie mi brakuje i już się nie mogę ich doczekać, ponieważ masę pomysłów, które chciałabym zrealizować. Jak na razie wstawiam tutaj dwie najświeższe sesje zrobione w tym roku.

Zapraszam do oglądania i komentowania!! :)


                                                                                                              mod. Klaudia i Kuba














Teraz druga No to Lecimy!!












                                       Mam nadzieję, że się podobało :)

13 komentarzy:

  1. Hm... to powodzenia w dalszym blogowaniu! Super zdjęcia:)
    konkurs fotgraficzny klik! Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! *.* Fajnie, ze wracasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze zdjecia są naprawde super! Zapraszam do siebie na konkurs:) http://dreamilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wzięłam udział i zaobserwowałam :)

      Usuń
  4. Trzymaj się, a czas jak to czas wymyka się z rąk. Cudne zdjęcia. Modele również. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ! Najpiękniejsze jest to 5 zdjęcie Kuby :) Buziaki kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu Dziękuję Piękna <3 Dziękuję za dzisiaj i za wsparcie, cieszę się, że Ci sie podobają, My też musimy się umówić :*

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, cudowny blog,pełen zachwytu i świetlanych pomysłów.Bravo,bardzo mi się podoba. Również prowadzę bloga o ciekawej i przeróżnej tematyce http://nowoczesnakobieta.nu/. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie. Joanna

    OdpowiedzUsuń