04/10/15

                                                        Nowy rok szkolny

   Hej, minął już miesiąc szkoły i uwierzcie sporo się wydarzyło.
  Zaczęła mi się szkoła średnia i jak każdy musiał się liczyć z początkiem nowego rozdziału w swoim życiu. Nowa klasa, szkoła, ludzie, nauczyciele.
  Poszłam do technikum i jak na razie jestem zadowolona ze szkoły, jest taka przyjemna, muzyka z radiowęzła na przerwach, nowe twarze dookoła.
  Poznałam swoją klasę, jestem ogromnie zaskoczona, że udało nam się tak zżyć ze sobą po tak krótkim czasie, zobaczę jak po dłuższym czasie będzie się sprawować, ale narazie jest dobrze.

  Coś się kończy a coś się zaczyna, miałam pełno nieciekawych sytuacji w tym czasie, ale nie poddaje się, jeśli jest nam w życiu ciężko, bo życie potrafi dać niezłego kopa, pamiętajcie, że w końcu kiedyś los się do nas uśmiechnie.
 Na razie trzeba po prostu przeczekać zły czas i robić swoje, zająć się szkołą, pasją, rodziną, one zawsze z nami będą.
  Aż w końcu zauważymy zmiany i zaczniemy dostrzegać szczęście.
 Niestety musimy stawiać czoła wyzwaniom, ludziom, nie możemy wtedy się bać tylko pokazać, że nic nie jest w stanie nas złamać.
 A najlepiej mieć wylane na pewne rzeczy i nie przejmować się bzdetami. "Jutro będzie lepszy dzień".

  A co do mojej rady na nowy rok szkolny, wykorzystajcie ten rok na wysokich obrotach i maksimum, miejcie dobre relacje z nauczycielami, chociaż starajcie się, bo wiem, że to niekiedy bywa trudne.
  Kiedy macie okazje, róbcie dodatkowe rzeczy i włączcie się w życie szkoły, serio to nie boli a czasami można się przy tym nieźle bawić.
   Dbajcie o relacje z przyjaciółmi i rodziną, bo oni zawsze przy nas będą i będą nas wspierać.
  O, nie zapominajcie też o swoich pasjach, wolną chwilę, wolny czas spędzajcie na szlifowaniu swojej pasji i nauki języków, serio przyda się na pewno, ta wiedza w las nie pójdzie.
    Pozytywnego, nowego roku życzę wszystkim i z uśmiechem na twarzy witajcie każdy dzień !! :)

                                                                                                            (Nowa świeża sesja mod. Julia (papieros to tylko atrybut, nie pochwalam palenia)













6 komentarzy:

  1. Jestem w trzeciej gimnazjum, więc muszę spiąć poślady! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez zaczelam pierwsza klase :D Mialam nadzieje, ze bedzie latwiej ale jest dobrze :D
    Swietne zdjecia uwielbiam takie klimaty no poza papierosem ale tam cssi :D Bardzo ladne zdjecia!
    Powodzenia w szkole!

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja jest świetna - jesteś bardzo fotogeniczną osobą, świetnie wychodzisz na zdjęciach ale .... ten papieros :-P Jesteś bardzo ładna, nie trój się - szkoda zdrowia i urody :-) Sesja klimatyczna i z pazurkiem :-D

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu tylko fotografuje:D A papieros tylko jest atrybutem do sesji :)

      Usuń